Sedem-sedežna verzija bo svojo svetovno premiero doživela prihodnji mesec na ženevskem avtomobilskem salonu 2015, naprodaj pa bo v začetku letošnjega poletja.
Zanimivo, neznačilno oblikovanje spominja na kakšnega luksuznega enoprostorca, seveda pa svojo bavarsko kri še zmeraj dokazuje z ledvičkami in dvojnimi okroglimi žarometi, v značilnem slogu pa so tudi zadnje luči, ki tvorijo L-obliko. Prepletanje linij nizkega vetrobranskega stekla in sprednjega dela optično bistveno zmanjša dejansko višino BMW serije 2 Gran Tourer, mišičasto vrezan pokrov motorja pa ne pušča nobenega dvoma, da se pod njim skriva moč motorja. Skupaj z žarometi močna igra linij poudarja širino avtomobila in velike zračne odprtine, ki so postavljene na skrajnih straneh sprednjega odbijača, vse to pa vozilo naredi bolj športno in dinamično.
Poleg standardne različice je novi BMW F46 serije 2 Gran Tourer na voljo še v nadaljnih štirih izvedbah modela: Advantage, Sport Line, Luxury Line in M Sport. Zunanje mere so: 4556 x 1800 x 1608 mm. Je zgolj 214 milimetrov daljši in 53 milimetrov višji od BMW serije 2 Active Tourer, vendar vseeno zagotavlja bistveno povečanje prostora zaradi svoje dolge medosne razdalje, ki meri 2,780 milimetrov. Gran Tourer nudi dovolj prostora za potnike in ima velikodušen prtljažni prostor, ki ga je mogoče razširiti do 805 litrov.
Najbolj pomembna sprememba pa je tretja vrsta sedežev, ki ponuja nastanitev dvema dodatnima potnikoma. Nedrseča stopnička pri odpiranju vrat na zadnji strani omogoča udoben dostop v povezavi z zložljivo in drsno drugo vrsto sedežev (Easy Entry). Tudi v tej konfiguraciji ima prtljažnik še vedno dovolj prostora za majhne potovalne kovčke. Če dodatni sedeži niso potrebni, se zadnjo klop lahko popolnoma spusti v tla. Površina ostane skoraj ravna, prostor za shranjevanje pa se v celoti ohrani in nemoteno uporablja.
F46 Gran Tourer bo poganjala paleta tri- in štiri-valjnih motorjev. Bencinski motorji so na voljo pri 218i (3-valjni, 136 KM) in 220i (4-valjni, 192 KM), ljubitelji dizlov pa lahko izbirajo med 116 KM v 216d (3-valjni), 218d s 150 KM (4-valjni) in 220d xDrive (4-valjni, 190 KM). Motorji so povezani s šeststopenjskim ali osem-stopenjskim samodejnim menjalnikom. BMW bo xDrive štirikolesni pogon ponujal le za 220d različico.
V Nemčiji boste zanj od šteli najmanj 28.650,00 €, kar je približno 1450 € več od Active Tourerja, cen za slovenski trg pa trenutno še ni. Več o enoprostorni seriji 2 pa bomo napisali meseca marca v živo iz Ženeve, kjer bomo tudi imeli intevju s samimi ustvarjalci F46 modela.