eDrive tehnologija se po modelnih različicah širi hitreje od gozdnega požara! Elektrificiranim modelom se pridružujeta še serija 2 Active Tourer in limuzina serije 3.

eDrive tehnologija se uporablja v vseh vozilih na električni pogon podjetja BMW i in vtičnih hibridnih modelih, s seboj prinaša tako izjemno učinkovitost in vsakdanjo praktičnost. BMW obljublja, da tudi na področju vozne dinamike in kakovosti lastniki ne bodo razočarani. BMW TwinPower Turbo motorju z notranjim zgorevanjem se tako pridruži električni pogon, ki zagotavlja nove rešitve za prihajajoče zaostrene normative emisij.

Ste v dvomih glede zmogljivosti vozila? Elektromotor v kombinaciji, litij-ionske visokonapetostne baterije in močne elektronike vozilu dostavi izjemen navor in to brez kakršnih koli zadržkov že od minimalnih vrtljajev. Komponente so prilagojene za vsak posamezni koncept vozila in se lahko kombinirajo tako s štirivaljnimi in trivaljnimi bencinskimi motorji kot tudi z običajnim pogonom na zadnja kolesa, BMW xDrive ali elektrificiranim štirikolesnim pogonom.

Tako kot BMW i8 lahko tudi BMW X5 xDrive40e, BMW 330e in BMW 740e – v načinu vožnje MAX eDRIVE – delujejo na povsem električni pogon do 120 km/h, BMW 225xe pa do 125 km/h. Motor z notranjim zgorevanjem se vklopi šele, ko je presežen prag celotnega pospeševanja, način Save battery se uporablja za ohranjanje napolnjenosti, da baterijo lahko v polni kapaciteti uporabimo kasneje.

bmw-330e (11)

BMW 330e: naelektreno serijo 3 poganja štirivaljni bencinski motor s 184 konjskimi močmi in električni motor z 88 konji. Skupaj proizvedeta približno 252 konjskih moči, kar vozilo po zmogljivosti vmešča v kategorijo 330i in 330d. Seveda pa ima 330e še mnogo boljših lastnosti: izpusti CO2 so izmerjeni na le 44 do 49 g/km, njegova poraba pa naj bi znašala 1,9 do 2,1-litra na 100 kilometrov. Do stotice hibrid pridrvi v zadovoljivi hitrosti: 6,1 sekunde, njegova najvišja hitrost pa je omejena na 225 km/h.

BMW 225xe: če želite nekaj družinskega in okolju prijaznega za dostopno ceno je tukaj še Active Tourer s hibridnim štirikolesnim pogonom. 1,5-litrski trivaljnik ima skupaj z elektromotorjem nekoliko višjo povprečno porabo od 330e, okoli 2.0-litra na 100 km, emisije pa znašajo 49-46 g/km. Situacija je pri vozilu, ki je standardno gnan na prvi osi, ravno obrnjena kot pri zadaj gnanih modelih. Tako električni motor poganja zadnji kolesni par, bencinski motor z notranjim izgorevanjem pa sprednjega – skupaj pa premoreta 224 konjskih moči. Naslednje leto se hibridnemu AT pridruži še njegov večji brat: Gran Tourer serije 2.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code