BMW sicer zaenkrat še ni omenjal točnih proizvodnih številk, a verjamemo, da bo tako kot pri modelu M4 GTS proizvodnja omejena, saj naj bi M4 CS kot omejeno različico Nemci izdelovali le do sredine prihodnjega leta.
Proizvodnja M4 GTS se je že zaključila in tako bo M4 CS sedaj najmočnejša različica iz družine M4.
Spremembe se pričnejo pri motorju. BMW M divizija je prilagodila že znani 3,0-litrski TwinPower Turbo vrstni šestvaljnik, ki sedaj razvije 460 konjskih moči in 600 Nm navora. To predstavlja 29 KM in 50 Nm navora več kot standardni M4 ter 10 KM in 50 Nm navora več kot M4 Competition Package.
Za inspiracijo si je BMW vzel tudi najvišje uvrščeni model M4 GTS, po katerem so želeli čimbolj znižati težo vozila. Lažji deli vozila zato zaobjemajo streho, spojler na prtljažnih vratih, difuzor in sprednji podaljšek spojlerja, kateri so izdelani iz izredno lahke z ogljikovimi vlakni ojačane plastike. Tudi notranja stran vrat je obdana z lažjimi materiali, kljuke pa so nadomestili tekstilni vzvodi za odpiranje. Rezultat je 32 kilogramov lažji avtomobil od standardnega M4 in 10 kilogramov lažji od M4 Competition Package.
V sodelovanju s hitrim dvosklopčnim 7-stopensjkim samodejnim menjalnikom in po zaslugi nižje teže M4 CS od 0 do 100 km/h potrebuje le 3,9 sekunde, kar je 0,1 sekunde hitereje od M4 Competition Package, 0,2 sekunde hitreje od običajne M4 in le 0,1 sekunde počasneje od M4 GTS. Najvišja hitrost je elektronsko omejena na 278 km/h, prav s to najvišjo hitrostjo pa je M4 CS postavil odličen čas na Nürburgringu; 7 minut in 38 sekunde, kar je počasneje od M4 GTS (7:27.88) in prav tako hitro kot Porsche 991 Carrera S.
Druge mehanične spremembe pri CS vključujejo 6-abtne sprednje in 4-batne zadnje zlate karbonsko-keramične zavorne čeljusti, trše vzmetenje in blažilnike in pa 19-palčna sprednja ter 20-palčne zadnja serijska platišča. Na zadku na plano silijo 80 mm izpušni zaključki kot jih že poznamo od M4 Competition Package.
Kupci bodo lahko izbirali med raznolikimi zunanjimi barvami katerim se pridružujejo še kovinska Lime Rock Grey, Alpine White, kovinska San Marino Blue, kovinska Sapphire Black in Frozen Dark Blue II.
V Nemčiji se bo cena BMW M4 CS pričela pri 116.900 € ali 40.200 € več kot povsem običajna BMW M4 Coupe, ki stane 76.700 €. Cena s slovenskimi davki bo seveda še precej višja, poraja pa se tudi vprašanje koliko enot bo sploh na voljo za naš, slovenski trg.
Nam je – sploh v tej barvi – M4 CS čudovit in komaj čakamo, da ga vidimo v živo. Kakšen pa se zdi vam? Je cena upravičena?