Iz BMW Group Slovenija poročajo o dvajsetih registriranih vozilih serije 2 Active Tourer, po naših neuradnih informacijah pa je število krepko manjše.
Serijo 2 AT smo lahko opazovali v Volčjem Potoku na BMWFestu, naokoli jo vozijo udeleženci resničnostnega šova Gostilna išče šefa, pred Kristalno palačo pa je septembra lahko novo dvojko zapeljal prav vsak, ki se je prijavil na testno vožnjo v sklopu Get Active Tour. Očitno pa obširna promocija še ni obrodila sadov, za kotroverzni model bo verjetno potreben daljši čas uvajanja, predvsem iz vidika denarnega vložka.
Vozilo je brez dvoma namenjeno starejšim ljudem, upokojencem ter družinam, s poudarkom na mladih družinah, vendar se že tukaj pravljica o uspešni prodaji zaplete. Za najcenejšo različico 218i je namreč potrebno odšteti 26.700,00 €, kako globoko je treba seči v žep za ostale različice 2 AT si lahko ogledate v CENIKU. Ne smemo pozabiti, da za to ceno dobimo le avtomobil, brez bogatega nabora dodatne opreme. Res je, da je serija 2 Active Tourer med cenovno bolj dostopnimi BMW-ji na trgu, vseeno pa se s takšno ceno težko kosa s konkurenco drugih znamk. Res je, da je vozilo prostorno, uporabno, vožnja je udobna, ima sorazmerno sprejemljivo porabo goriva, torej mu ne manjka dobrih lastnosti. Zakaj je torej za naš trg to tako nezanimiv model?
Želeli smo izvedeti več, zato smo povprašali za mnenje slovenske trgovce vozil BMW. Odgovor je prispel le od enega prodajalca, ki pa ne želi biti imenovan. Po zaupanju informacij je postalo jasno, da imajo kupci podobno mnenje o vozilu kot mi.
Kakšna so torej mnenja strank?
Dvojko AT pohvalijo, da ima dobre vozne lastnosti ne glede na prednji pogon, tudi naprednejša je od konkurence, če so prisotni mnogi dodatki. Mnenje trgovca pa je, da je bilo že takoj napačno lansiranje motorjev, cene pa niso konkurenčne drugim znamkam.
Prodaja vozil po navedbah trgovca NI uspešna, v Sloveniji naj bi bilo prodano zelo majhno število vozil serije 2 Active Tourer.
Potem pa smo prejeli tudi odgovor BMW direktorice korporativnega komuniciranja, ki je navedla, da je do sedaj registriranih dvajset vozil serije 2 Active Tourer. Vendar je tukaj potrebno upoštevati dejstvo, da sem štejejo tudi vsa testna in promocijska vozila, ki jih vidimo pri slovenskih medijih in avtomobilskih hišah, za testne vožnje. Na konkretno vprašanje, koliko vozil je bilo prodanih končnim kupcem, pa ni bilo odgovora.
Kot dopolnitev odgovora smo danes (10.11.2014) prejeli informacijo s strani BMW Group Slovenija, da zanimanje za avtomobil je veliko in da je med potencialnimi strankami avto priljubljen. Med drugim so nam še povedali, da so dejanske prodajne številke poslovna skrivnost.
Kakšna je torej prihodnost za družinsko dvojko? Ali bo potreben daljši časovni okvir uvajanja modela? S takimi cenami in opremljeni vozili je konkurenca po ceni in ponujeni opremi boljša izbira. Zastavimo si lahko torej vprašanje, kako bodo pri BMW Slovenija ukrepali in izboljšali prodajo? Mogoče z JOY edition promocijo, kot nam je dobro poznana iz drugih BMW modelov?
Kot oče treh otrok in voznik izključno BMW znamke lahko rečem, da je BMW v segmentu enoprostorcev, relativno pozno pričel kazati svojo prezenco in je trg z tovrstnimi vozili že dodobra nasičen. Dalje bi izpostavil dejstvo, da sem se že lani veselil prihoda takega vozila (kot rečeno….trije otroci) dokler nisem izvedel, da bo ta avto imel pogon spredaj in motor iz hiše PSA. Takih vozil je (zopet se ponavljam) trg prepoln v vseh oblikah, variantah in barvah. Za relativno ugodno ceno si danes lahko privošči človek že zelo , zelo dobro opremljenega mini enoprostorca iz kakšne konkurenčne hiše, ki ima s tem segmentom vozil že najmanj 10 letne izkušnje. Potem pa je tukaj še cena, ki gre tako meni, kot marsikom drugem zelo v nos. Namreč kot tehnik enostavno nisem tako uvideven, da bi bil active Tourer toliko boljši od Forda C-maxa, ki ima za dobrih 16 tisočakov čisto vso opremo, ki si jo lahko izmisliš (tu šteje samostojni parkirni asistent, webasto, vzratna kamera, ta velika navigacija BT vmesnik, vmesnik za SD kartico…..da ne naštevam vsega), cena čisto osnovnega 1,8 bencinskega active tourerja brez dodatkov pa znaša 26,700 evrov. V obeh primerih pa so to jajca na prednji pogon. Da ne omenjam največjega konkurenta….B klaso. Tako active tourer, razen da ima na motornem pokrovu vsem nam priljubljeno BMW značko, ni nič posebnega in je po “mojem mnenju” precenjen psevdo enoprostorec brez opreme. Sorry BMW……thats how you dont do it. Seveda…..to so moje misli. Nekdo drug zopet misli drugače.
Pero,v bistvu si dobro napisal,nimam skoraj nič za dodat dodat! Tole ni BMW M4,ki ga kupiš za dušo,ampak gre v tem razredu vozil za racionalne nakupe,kar pa tale dvojka pač ni!