Top Gear testira Rolls-Royce Ghost serije II, kakšne so ugotovitve? Prvi vtis: ekstremno dober avtomobil. Zakaj?

Bomo kmalu prišli do tja, najprej je potrebno opisati, kakšne so posodobitve pri novi generaciji. Teh je dejansko bolj malo, le kakšna sprememba tukaj in tam, vendar je vse narejeno z občutkom in izjemno natančnostjo.

RR-GHOST2-1

Kot naprimer? Vsaka plošča, ki sestavlja prednji del avtomobila, je bila spremenjena. Žarometi imajo svetlejše LED luči, ki so bile rahlo obdelane in imajo sedaj funkcijo neprekinjenih dnevnih luči. Pokrov motorja je bil obdelan z vdolbino čez sredino, celotna prednja maska pa je pozicionirana 13 mm višje od serije I. Med tem, ko je širina avtomobila ni povečala, so preoblikovani odbijači, da vsaj dajejo izgled razširitve.  Zadnji sedeži se sedaj nagibajo drug proti drugemu, sprednji sedeži pa so popolnoma novi. Posamično so aplicirani brušeni kovinski vložki okrog številčnic instrumentov, ki poudarjajo edinstvenost, v novem Ghostu pa lahko izbirate tudi med dvema novima furnirjema. Ko že govorimo o furnirjih, Rolls furnir je “bolj edinstven kot človeški prstni odtis”, saj niti dva nista nikoli enaka.

RR-GHOST2

Tudi “infotainment” sistem je posodobljen, dokaz je 10,25-palčni HD zaslon, posodobljen zvočni sistem ter satelitski vod, ki je bil prvič uporabljen pri Wraithu. Satelitski sistem analizira GPS podatke in vaš način vožnje za izbor pravilne prestave na ZF osemstopenjskem menjalniku. Zadnja os ima tudi novo hidravliko, ki zagotavlja boljšo kakovost vožnje.

Kakšen je občutek vožnje? Definitivno je to veličasten način potovanja. Je tih, miren in mogočen, s svojo pojavo na cesti ublaži vsako nepravilnost, ki mu pride pod kolesa. Motor ostaja enak, 6,6-litrski V12, ki proizvede 562 konjskih moči in 780 Nm navora. Veliko moči in mogočen motor, vendar nikoli ne bi niti vedeli, kaj se skriva pod pokrovom, saj je vožnja tako tiha. Za avtomobil, katerega teža znaša 2,470 kilogramov ima tudi kar resne pospeške.

RR-GHOST2-2

Tudi novi trik z GPS vodenim menjalnikom je izvrsten. Nobenih napak pri prestavljanju. Prav strašljivo. Ima tudi nekaj sledov športnosti, volanski obroč je odziven in dovolj lahek za vodenje tudi pri bolj dinamični vožnji. Toda Ghosta vam ne moremo opredeliti v smislu običajnih cestnih razmer, saj je nad vsem tem. Ghost daje poseben občutek. Iz razkošja v notranjosti – debela, globoka preproga, neverjetna podrobnost na furnirju, kakovosten zvok in usnje, ki izvira iz lastnega namenskega planeta – do njegove prisotnosti na cesti, avtomobil daje občutek odlično izšolanega osebnega asistenta. Res, izjemno vozilo.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code