BMW je še dodatno nadgradil do nedavnega najbolj zaželen model M235i. Ne samo, da je pri modelu M2 na račun aluminija zmanjšal težo za 35 kilogramov, pač pa je tudi izboljšal zvok s posebnim sistemom upravljanja loput. Še vedno so prisotni dvojni zaključki izpušnih cevi, ki dajo M vozilom bolj športen izgled in izrazitejši zvok. Prepoznavna oznaka M na zadku vozila nam dá vedeti, da je to pravi mali športnik, ki z elektronsko kontroliranimi loputami iz izpušnih cevi spravi čudovito M simfonijo motorja, ki je na voljo skozi celotno območje vrtljajev.
Poleg tega lahko voznik s stikalom pretika med različnimi načini vožnje in posledično tudi zvokom, ki se izbranemu načinu najbolj prilega.
Sicer pa “baby M” uporablja posodobljen šestvaljni N55 motor, ki proizvede 370 konjskih moči pri 6500 vrtljajih na minuto in 465 Nm navora z možnostjo “overboosta” na 500 Nm, ki omogoča dovolj zmogljivosti, da se ta najmanjši M kosa s svojimi konkurenti.