Sem spada pristop Franciscus van Meela, ki je iz Audi Quattro oddelka presedlal na BMW M. Zato se je že takoj ob objavi novice prestopa šušljalo, da bodo M vozila dobila štirikolesni pogon.
Za naslednjo generacijo modela, ki bo imel več navora in moči, bo pogon na zadnji kolesi enostavno premalo. Boljši oprijem cestišča bo zagotovljen s pogonom na vsa štiri kolesa, kar pomeni predvsem hitrejše pospeške.
“Če bomo v prihodnosti nadaljevali s povečanjem zmogljivosti – še posebej navora – potem sem prepričan, da bo naslednja generacija M5 in M6 že imela toliko navora in moči, da bomo morali razmišljati o štirikolesnem pogonu,” je van Meel povedal za Auto Express.
Trenutno sta na voljo že dva zelo močna člana Motorsport divizije: X5 M in X6 M, ki uporabljata xDrive sistem in se obneseta zelo dobro. Ne smemo pa pozabiti, da sta to SUV vozili in ju težko primerjamo s športnimi limuzinami, kot je naprimer M5. Upajmo le, da bo štirikolesni pogon na voljo le opcijsko in se bo M divizija v osnovi še zmeraj držala pogona na zadnji kolesi.
Niste napisali vsega…..poleg tega je rekel da bi tezko govorili o pravem 4×4 sistemu, pac pa o sistemu na zadnji pogon z povecanim oprijemom (se pravi bo verjetno razmerje razdelitve navora drugacno kot 40:60 pri xdrive), ki bi se vedno obdrzal sportni obcutek, bilo bi pa vec oprijema
loh bi zmanjšal težo..