Znanih je več informacij modela, o katerem smo pisali že novembra 2014. Zakaj popolnoma nov segment? Jih ni že dovolj? To se verjetno sprašuje večina ljubiteljev BMW. Še posebej tistih, ki se spomnijo časov, ko je bila paleta modelov še zelo omejena. Automobile Magazine poroča, da čez tri leta lahko pričakujemo serijo 1 “Sport Cross” oziroma “XCite“, ki uporablja interno ime NEC (New Entry Crossover). Frankenstein je mešanec BMW serije 1 in vstopnega SUV-ja X1; lahko bi ga primerjali s Citroenovim Cactusom in Nissanovim Jukom, ki bi mu tudi predstavljala največjo konkurenco.
Kaj pa končni izgled? Oblikovanje in zarisovanje modela naj bi se zaključevalo, opcije pa se med seboj precej razlikujejo. Po nedavni izjavi BMW inženirja naj bi se NEC od BMW X1 razlikoval v podobnem razmerju kot se Range Rover Evoque razlikuje od Freelanderja. Njegov izgled bo po vsej verjetnosti zelo eksperimentalen in inovativen. In ko rečemo inovativen, tukaj to tudi res mislimo.
Vse kaže, da novinec ne bo le tipičen “Crossover”, ampak takšno vozilo, ki ponuja več od dolgočasnega prevoznega sredstva za otroke. Kakšen pogonski sklop bo uporabljal? Verjetno ste že uganili: UKL platforma s pogonom na sprednji kolesni par, s katerim bo opremljena tudi nova generacija F48 X1, prav tako nova, tretja generacija serije 1.
Urban, nekonvencionalen, mlad, agresiven, širok, nizek, čustven in smiseln naj bi bili atributi “Sport Crossa”, katerega cena se bo gibala nekje pod 26 tisočaki, v njegovem življenskem obdobju pa naj bi bilo izdelanih okoli 250.000 enot.