Premierno bo vozilo predstavljeno na 2014 SEMA Showu. GTRS4 je poln lahkih karbonskih kompozitov, ki so celotno telo pretvorili v bolj aerodinamično obliko, GTRS4 sicer temelji na 2015 BMW M4 coupeju. Zasnova in razvoj GTRS4 se je začela že v začetku letošnjega leta, izdelek pa je rezultat neštetih ur testiranja in modeliranja.
Ideja je bila prvič zasnovana na praznem listu papirja, kjer so Vorsteiner oblikovalci uporabili tudi prejšnji legendarni model GTRS3, ki temelji na E92 M3.
Osredotočili so se na oblikovanje, ki bi sovpadalo s prvotnimi linijami avtomobila, in s tem ohranili popolno funkcionalnost in vozne lastnosti vozila. Ni bilo dovolj, da bi naredili samo čim širše blatnike, želja je bila tudi pokazati svojo naklonjenost M3 dirkalni dediščini in pedigreju.
Ko je bila zasnova končana na papirju, je 3D scaner skeniral celotno M4 karoserijo s pomočjo modre laserske tehnologije. S 3D upodobitvijo so digitalno zarisali novo zunanjost in ustvarili hiter CNC prototip za namestitev na vozilo. Najpomembnejša je bila zadnja četrtina vozila, za efektivno delo, premestitev in izboljšanje oblike pa so najboljši oblikovalci uporabili glino, iz katere so modelirali linije nove karoserije.
Od začetka razvojnega procesa je ekipa projektiranja in inženiringa delala v tandemu, in s tem zagotovila, da so bili širši blatniki skupaj s kolesi dejansko funkcionalni. Strateško so bili oblikovani tudi zračni kanali za optimalno hlajenje prednjih zavor, pri čemer so morali biti pozorni na aerodinamiko in izhod zraka.
Sprednji blatniki so razširjeni za 10 cm, zadnji del pa je od prvotne oblike širši celo za 18 cm. Pozabiti ne smemo tudi na posebej zasnovana platišča dimenzij 20×10.5J in 20×13.5J, ki se skladajo s širino pnevmatike 275 in 345.
Vozilo je opremljeno tudi z Pirellijevimi P Nero pnevmatikami za optimalen oprijem in zmogljivost, KW vzmetenje, ki omogoča nastavitev višine vendar vseeno ohranja funkcionalnost BMW Dynamic Drive. Za dodatno izboljšanje zmogljivosti, preprostosti in vsestranskosti pa je GTRS4 nadgrajen še s pomočjo ESS tuning E-tronic za impresivno moč 558 konjskih moči.
Special Edition GTRS4 Paket vključuje:
- Karbonski sprednji odbijač z integriranim podaljškom
- Razširjeni karbonski prednji blatniki (na vsaki strani + 5 cm)
- Karbonski stranski pragovi
- Karbonski zadnji blatniki (na vsaki strani + 9 cm)
- Karbonski zadnji odbijač + difuzor
- Vorsteiner 90 mm nastavki izpuha
- Vorsteiner vezeni tepihi
- GTRS4 kovana platišča, 20×10.5J | 20×13.5J