Tako kot nekateri zbiratelji ohranjajo igrače v originalni embalaži, se kdaj pa kdaj najde tudi kakšen lastnik vozila, ki se po nakupu ne odpravi na prvo vožnjo, temveč ga pospravi v garažo in pusti tam za nadaljnih 10 in več let.

Več kot desetletje je že minilo, odkar se je zaključila proizodnja BMW E46 M3 in E39 M5, se legendarna dvojica še zmeraj najde v samem vrhu povpraševanja po rabljenih športnikih. Težava pri takšnih vozilih je predvsem zanesljivost, neznana zgodovina, v vsakem primeru pa jih najeda zob časa. Kaj pa, če slednji sploh niso rabljeni?

e39-m5-500km (4)
Prodajalec iz zvezne države Ohio, Enthusiast Auto Group ponuja ravno to. Dva bavarska primerka sta američanom na voljo za 99.990,00 dolarjev za M3 s približno 800 kilometri in M5 500 kilometri na števcu za 149.990,00 $.

nedotaknjena-m3-m5 (2)

Lastnik salona je razkril, da sta vozili prišli v njihove roke iz lastnišva zbiratelja iz Kalifornije, ki ju je imel shranjena v letalskem hangarju. Predhodni lastnik ju je pravilno oskrboval in jima periodično natočil nekaj goriva, ter jih vozil tistih nekaj kilometrov po letališču… samo s takšno uporabo namreč vse dandanes teče kot po maslu.
E39 M5 na sebi nosi skoraj vso dodatno opremo, ki je bila na voljo, prav tako je podobna zgodba E46 M3, le da slednji ne vsebuje navigacije in Competition paketa.

e39-m5-500km (17)

Ceni, ki ju zahteva ameriški salon, seveda presegata originalno vrednost takrat novih vozil, vendar ima takšna ohranjenost svojo ceno. Bodoča lastnika, ki se bosta za vozili odločila pa bosta brez časovnega stroja sedla za volana povsem novih vozil iz leta 2003 (M5) in 2004 (M3).

 

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code