Alpinini izdelki so billi že od nekdaj vedno primerjani z BMW M oddelkom vozil, vsake toliko časa pa se kateri od novinarjev odloči primerjati obe različici in ob tem pozabi, da v resnici nista tekmeca. Če za primer vzamemo dizelsko verzijo, kot je naprimer D4 Biturbo pa se razlika še bolj poveča. Autocar-jev voznik, Steve Suitcliffe je […]

Alpinini izdelki so billi že od nekdaj vedno primerjani z BMW M oddelkom vozil, vsake toliko časa pa se kateri od novinarjev odloči primerjati obe različici in ob tem pozabi, da v resnici nista tekmeca. Če za primer vzamemo dizelsko verzijo, kot je naprimer D4 Biturbo pa se razlika še bolj poveča. Autocar-jev voznik, Steve Suitcliffe je naredil točno to v svojem zadnjem testu. Preizkušal je Alpino D4 in bil popolnoma navdušen nad navorom, ki ga D4 premore. Vendar tukaj ne smemo pozabiti, da je govora o dizlu, ki ni primerljiv z F8X M3 ali M4.

Alpina D4 Biturbo je trenutno eden najhitrejših modelov v Alpinini floti. Osnovan je na BMW 435d, proizvede pa 350 konjskih moči in 700 Nm navora, kar je blizu rekorda za trilitrske motorje (740 Nm). Zaradi pogonskega sklopa in osem-stopenjskega menjalnika bo D4 do stotice potreboval le 4,6 sekunde, kar je fenomenalen čas za dizla. Impresivni podatki, vendar še zmeraj niti blizu F82 M4, to pa tudi zato, ker sta filozofiji športnih Coupejev popolnoma drugačni.

Alpina ponuja luksuzne produkte, ki so specializirani na podrobnost in kvalitetne materiale. Seveda imajo njihova vozila tudi dobro zmogljivost, ampak na dirkališču niso kos BMW M avtomobilom. BMW pa z M4 cilja na praktičnost in moč, lahko ga uporabite na dirkališču, ali pa peljete svoje otroke v šolo. Razlika torej je precejšnja. Obstaja namreč razlog, zakaj imajo določeni BMW-ji M značko in obstaja razlog zakaj Alpinini produkti izgledajo bolj elegantno in sofisticirano. Obe podjetji torej držita primerno distanco in si ne želita hoditi v zelje.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code