BMW bo prihodnje leto prenovil svojega električnega i3, ki bo prejel vrsto majhnih lepotnih dodelav, ki ga bodo pomagale razlikovati od štiri leta starega predhodnika. Te vključujejo drugačen sprednji odbijač z novimi, ožjimi meglenkami, drugačnimi LED žarometi in še veliko ostalih malenkosti. Presenečenje je to, da pogonski sklop ostaja enak, ravno tako kot tudi baterija. Ta ostaja 94Ah kar pomeni, da se doseg ne bo spremenil, možno pa je, da BMW načrtuje povečanje kapacitete sredi življenjskega cikla, tako kot je to storil s trenutno generacijo.
V notranjosti, bo i3 dobil možnost novih kombinacij materialov in barv ter novi izboljšani iDrive sistem, ki bo vseboval vse izboljšave in novitete, kot smo jih že videli v novi generaciji serije 5 in ostalih modelih.
Poleg standardne različice s 170 konjskimi močmi, pa ima BMW za nas tudi manjše presenečenje, saj naj bi predstavil tudi zmogljivejšo različico imenovano i3S iPerformance. O tem smo sicer že pisali nekaj mesecev nazaj, vendar je sedaj na voljo nekaj več potrjenih informacij, ki pa so še vedno dokaj skope.
Zanesljivi viri, so za medij Autocar razkrili, da naj bi ta različica prejela izboljšan elektro motor, ki bo proizvedel ekvivalent 190 konjskim močem, kar je 20 konjev več od običajnega i3. Razlika sicer ni drastična pa vendar bo opazna. Končna hitrost se zaradi dosega verjetno ne bo spremenila, bo pa pospešek do stotice sedaj znašal pod sedmimi sekundami, kar je že v teritoriju pravih ‘hot hatchev’.
Povečanje moči naj ne bi imelo bistvenega vpliva na doseg. Ta naj bi s 94Ah baterijo še vedno znašal 300 kilometrov, oziroma po naših ugotovitvah v realnem svetu le okoli 200 kilometrov. So pa pri BMWju poskrbeli, da športnejša različica ne bo ostala le pri majhnem povečanju moči. Tako naj bi i3S iPerformance dobil še vrsto sprememb na šasiji, 40mm širši kolotek ter 10mm nižjo lego od standardnega modela, za zagotavljanje večje stabilnosti in ‘športnejše lege’ med vožnjo skozi zavoje.
Autocar je ravno tako potrdil, da je BMW reprogramiral svoj DSC sistem (dynamic stability control), ki bo v mokrih pogojih nudil več oprijema za vse, ki si bodo omislili novega, izboljšanega i3.
94 Ah? Hudirja, tole je pa krasen izkoristek! :p