Organizator tekmovanj, Dorna Sports se je lahko v teh letih vedno zanesla na bavarsko podjetje, da so jim znova in znova dostavljali najboljša vozila v smislu varnosti in zmogljivosti. Lansko jesen je podjetje Dorna Sports tudi podaljšalo pogodbo z BMW M divizijo, zaradi katere bomo bavarce kot uradna “Safety Car” vozila videvali še vsaj do leta 2020.
BMW M4 MotoGP je prvi model BMW M oddelka z inovativnim sestavkom pogonskega sklopa. Uporablja namreč sistem vbrizga vode, ki je dizajniran za izboljšanje zmogljivosti in zmanjšanje porabe goriva v motorjih z notranjim izgorevanjem. Sistem hlajenja z vodo rešuje problem, ki se pojavi pri določenih visokotlačnih pogojih pri motorjih s prisiljenim polnjenjem. Ko se nabere dovolj pritiska se temperatura poveča, zato so bili v avtomobile vgrajeni hladilniki. Vendar ti ne pripomorejo k povečani moči, če želimo to, moramo uporabiti vodni/metanol vbrizg. Z njim lahko dobimo tudi do osem odstotkov več moči. Hlajenje z vodnim vbrizgom zmanjša možnost nekontroliranih eksplozij v izgorevalni komori, kar dovoljuje točki vžiga, da je se optimizira. Hladnejši zrak je tudi gostejši, kar poveča vsebnost kisika.
M4 MotoGP ima v prtljažniku rezervoar petih litrov vode, ki napajajo sistem. Med večjimi napori na dirkališču je potrebno rezervoar za vodo redno polniti, BMW pa ocenjuje, da je pri normalni uporabi dotakanje potrebno, ko se vakič petič ustavite za gorivo. Če vode zmanjka, se avtomatično omeji turbo tlak motorja.
Druge zanimive podrobnosti na vozilu vključujejo masiven karbonski spojler in prednji podaljšek odbijača, ki sta tudi razumljivo bolj istopajoča od standardne različice. MotoGP SafetyCar ne potrebuje vsega tipičnega luksuza notranjosti, zato je slednja optimizirana za zmanjšanje teže in uporablja dva Recaro dirkalna sedeža, varnostno kletko in obvezni Motorsport gasilni aparat. Najbolj izstopajoče na vozilu so LED luči, v ravni vrsti razporejene na strehi. Enostavno rečeno, BMW je ponovno dostavil izjemno varnostno vozilo, ki ga bodo občudovali mnogi oboževalci.