Nova Alfa Romeo Giulia 2015 “bo boljša od BMW in Mercedesa,” so besede Reida Biglanda, direktorja Alfa Romeo ZDA, katerega besede se nanašajo predvsem na razred BMW serije 3 in Mercedesa C.
“Njene tehnične lastnoti bodo nadpovprečne, zmogljivost pa na nivoju tekmecev, če ne celo višja: močnejše različice bodo boljše od trenutne ponudbe na trgu.” Podjetje se še ni odločilo, kako krstiti novo limuzino znamke, bodisi s pravim imenom ali numerično kodo.
Izbira motorjev pri Alfa Romeo je jasno zarisana: racionalizacija. Najti pravo razmerje ponudbe s široko paleto izbire za stranko in kar je najpomembneje: zmanjšanje stroškov iz poslovnega vidika. V tem smislu je zmagovalna izbira novega “Global Medium Engine” 2,0-litrskega bencinskega turbo vrstnega štirivaljnika z direktnim vbrizgom in Multiair sistemom, s katerim je sposoben proizvesti moč v razponu med 180 in 330 konji. Zaenkrat pa še ni točno znano, koliko jih bo dobila Giulia. Pri dizlih bo glavno vlogo igral novi 2,2-litrski štirivaljni JTDM, ki je prav tako sposoben razpona moči med 135 in 210 konji. Očitno pa bo 3.0 V6 JTDM rezervirana izključno za SUV in paradnega konja, zato ga ne bomo zasledili v Giuliji.
Na vrhu palete bo najzmogljivejša Alfa Romeo Giulia GTA, ki bo iz 2,9-litrskega Maseratijevega V6 prejela moč, ki bo znašala nekje od 480 do 520 konjskih moči.
Lansiranje novega D-segmenta limuzine z imenom “Giulia” se bo zgodilo v času 24. junija 2015, v ZDA pa bo prispela v začetku leta 2016. S prihodnjim letom lahko pričakujemo tudi prihod karavanske različice, ki se bo tako kot ostale verjetno imenovala Sportwagon.
Ali se nemškima konkurentoma že kaj šibijo kolena? Morala bi se!