Če prav mu za petami že hrumi M6 GT3, BMW Z4 GT3 ostaja zelo konkurenčen. Roadster Z4 je pretekli vikend na Spa 24 ur zmagal v skupnem seštevku, na drugo mesto pa se je že v maju uvrstil na Nürburgring 24 ur. Njegov odhod iz dirkalnih stez bo torej spoštovanja vreden, v naslednji sezoni pa ga bo nadomestil M6 GT3 Coupe, ki je bil ob dirkališču na dogodku Spa 24 tudi razstavljen.
Moč prihaja iz dvojnega turbo 4,4-litrskega V8, s katerim je opremljena tudi standardna različica M6 in še nekaj drugih M strojev. BMW potrjuje, da je motor prejel le nekaj sprememb za dirkalne namene. Enota je povezana s šeststopenjskim sekvenčnim menjalnikom, nameščenim na zadnji premi za boljše ravnovesje teže, skupaj pa proizvede dobrih 500 konjskih moči.
Aerodinamična zasnova je bila optimizirana v vetrovniku in je izdelana iz kompozitnih materialov za učinkovito zmanjšanje teže, Končni izdelek, ki zaenkrat še ni razkrit, naj bi tehtal le okoli 1300 kilogramov, v primerjavi z Z4 GT3 pa naj bi daljša medosna razdalja zagotovila boljšo vodljivost. BMW pravi, da je med drugim izboljšana tudi zanesljivost, poraba goriva in enostavnost vzdrževanja – nekaj bistvenega za vzdržljivostne dirke.
“BMW M6 coupe nam je ponudil senzacionalno osnovo, na kateri se razvije nov avto,” je dejal BMW Motorsport šef Jens Marquardt. “,zaradi takšne lastnosti je zabava za naše inženirje podvojena, slednji pa delajo z roko v roki s svojimi kolegi iz BMW M oddelka, s pomočjo katerih ga bodo preoblikovali v avto za dirkalne steze.”