Sedaj novo petico že dodobra poznamo. Torej je napočil čas, da se začnemo spraševati kakšen bo izgled nove atletske M5. Predstavljamo vam nekaj ponazoritev, za katere upamo, da se uresničijo!

Računalniški oblikovalci so pokazali svoje znanje in glede na znane informacije in druge modele M ponazorili kako bi novi M5 lahko izgledal. Na svetovnem spletu so se pojavile tudi fotografije CAD dizajna sprednjega in zadnjega dela vozila. Kljub temu, da so prave poteze še vedno zakrite pa upodobitve verjetno niso pretirano drugačne od končnega izgleda M5.

Vse upodobitve prikazujejo tipične spremembe, ki jih oddelek BMW M priskrbi za svoje modele. Najprej seveda v oči padejo razširjeni odbijači v velikimi zračnimi režami za zadostno hlajenje motorja ter zavornega sistema. Tudi stranski pragovi so bolj izraziti, avtomobil pa je celostno bolj približan tlom. Seveda na tipičnih BMW ledvičkah ne manjka niti za M modele tipična značka ///M5.

Še vedno pa ostaja skrivnost, kaj se bo skrivalo pod čudovito zunanjo karoserijo. Zadnje informacije navajajo, da bo M5 uporabljal posodobljeno različico 4,4-litrskega motorja TwinPower Turbo V8, ki se bo z močjo vrtel okrog 600 konjskih moči. Točne številke zaenkrat še niso povsem znane, vendar je pričakovati moč 600 KM z manjšimi odstopanji. Prvič v zgodovini M modelov bo na voljo tudi štirikolesni pogon xDrive, zaenkrat pa še ni znano, če bo ta serijski ali na voljo kot del dodatne opreme.

bmw-m5-g30-rendering (5)

Prave ljubitelje M vozil ob omembi xDrive pogona v kombinaciji z modelom M morda kar stisne pri srcu in prav za slednje je Frank van Meel zagotovil, da bo štirikolesni pogon osnovan na pogonu na zadnji osi, kateremu bo sprednji pogon pomagal le ob pospeševanju in ko bo to resnično potrebno. Glede da je avtomobil izgubil kar 100 kilogramov bo v primerjavi s predhodnikom še hitrejši in bo 100 km/h najverjetneje dosegel v manj kot 4 sekundah. Že povsem novi BMW M550i s 462 KM in 650 Nm navora doseže 100 km/h v natanko 4,0 sekunde, torej o obeti za M5 veliki.

Seveda pa pospeševanje z mesta ni vse. Srčno upamo, da bo novi M5 občutno boljši tudi na progi in ne le na ravnini. Žal pa bomo morali na uradne informacije še nekoliko počakati, saj nam bodo M5 uradno predstavili šele proti koncu prihodnjega leta.

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code