Ravno sedaj, ko je Tesla predstavila največjo baterijo na svetu, so se tudi ostali proizvajalci električnih avtomobilov odločili narediti korak naprej. BMW je naznanil, da bo v nov center za razvoj in testiranje baterij vložil kar 200 milijonov evrov.

Ta naj bi ravijal tehnologijo, ki bo v bližnji prihodnosti omogočila izvedbo njihovega koncepta trajnostne mobilnosti in osebnega transporta. Munchen bo epicenter teh prizadevanj, sama napoved pa je potekala tudi ob prisotnosti visokih uradnikov. Omenjeno vsoto nameravajo vložiti v obdobju štirih let, s tem pa bodo omogočili tudi 200 novih delovnih mest.

Baterijska celica je srce vsake baterije, saj določa zmogljivost, vsebnost energije, hitrost polnjenja in njeno življenjsko dobo, kar pomeni, da prispeva velik del k zmogljivosti elektrificiranih avtomobilov. V laboratorijih in razvojnih ter prototipnih ustanovah, ki so sestavni del tega centra, bodo specialisti analizirali tako dizajn celice, kot tudi njeno tehnologijo. Proizvajali bodo različne prototipe za bodoče baterijske celice, še posebno pozornost pa bodo namenjali kemični sestavi celice, saj bodo z uporabo različnih materialov spremljali obnašanje baterij v ekstremnih pogojih ter med hitrim polnjenjem.

BMWBLOG-Battery-Center (18)

BMW Group bo ravno tako razvil peto generacijo električnih avtomobilov, ki so že v pospešenem razvoju in naj bi bili kupcem na voljo leta 2021, ko BMW namerava predstaviti avtomobile z električnim motorjem, menjalnikom in motorno elektroniko, ki skupaj predstavljajo skupno, ločeno vgradno komponento. S kompaktnim dizajnom, bo ta nova komponenta zavzela mnogo manj prostora kot tri ločene komponente uporabljene v prejšnjih generacijah. Ta modularen koncept ravno tako pomeni, da lahko komponento z lahkoto predelajo na več različnih paketov, ki zagotavljajo različne nivoje zmogljivosti, ter obenem zaradi enostavnejše zasnove zagotavljajo lažjo vgradnjo v avtomobile popolnoma različnih segmentov.

Novi električni motorji ravno tako ne uporabljajo kovin redkih zemelj, kar BMW Group omogoča, da ni več odvisen od dostopnosti le teh. Zahvaljujoč nadaljnjemu razvoju baterij, bo novi električni pogonski sklop omogočal tudi do 700 kilometrov električnega dosega za električne avtomobile in do 100 kilometrov električnega dosega za plug-in hibride.

BMWBLOG-Battery-Center (9)

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code