Letos so se med desetnimi najboljšimi znašli kar trije električni motorji, ostalih sedem ostaja tradicionalno gnanih s fosilnimi gorivi. Mogoče je bilo opaziti trend zmanjševanja motorne prostornine, saj se letos prvič v 23 letih med deset najboljših ni uvrstila nobena V8 motorna enota. Namesto osemvaljnika je na seznamu kar nekaj s turbino podprtih šestvaljnih motorjev, celo nekateri, ki svoje prostornine niso zmanjševali.
Od leta 1995 so motorji neverjetno in občutno napredovali. Prisotna je tudi elektronika, ki je z napredno tehnologijo in izjemnim inžiniringom bistvenea pomena za napredek.
Deset najboljših motorjev leta 2017 so:
- 3.0L Turbocharged DOHC I-6 (BMW M240i / 340i / 440i / 740i) [“B58”]
- 1.5L DOHC 4-cyl./Dual Motor EREV (Chevrolet Volt)
- 3.6L DOHC V-6/Dual Motor PHEV (Chrysler Pacifica Hybrid)
- 2.3L Turbocharged DOHC 4-cyl. (Ford Focus RS)
- 2.0L DOHC 4-cyl./Dual Motor HEV (Honda Accord Hybrid)
- 1.4L Turbocharged DOHC 4-cyl. (Hyundai Elantra Eco)
- 3.0L Turbocharged DOHC V-6 (Infiniti Q50)
- 2.5L Turbocharged DOHC 4-cyl. (Mazda CX-9)
- 2.0L Turbocharged DOHC 4-cyl. (Mercedes-Benz C300)
- 2.0L Turbo/Supercharged DOHC 4-cyl. (Volvo V60 Polestar)
“Avtomobilski proizvajalci vidijo zmanjševanje prostornine motorja, uporabo turbo puhal in elektrifikacijo kot ključno strategijo za doseganje dobrih rezultatov in učinkovitost motorjev,” pravi predsednik izbora WardsAuto Drew Winter.
V izboru je bilo 40 nominiranih vozil, ki so jih preizkušali od oktobra in določili zmagovalce. Osnovna cena vozila z motorjem ne sme preseči 62.000 ameriških dolarjev.
Preizkus je vključeval naslednje lastnosti motorja: konjske moči, navor, primerjalne specifikacije, glasnost, porabo goriva in prisotnost nove tehnologije. Zmagovalci bodo slavnostno razglašeni 11. januarja v Detroitu.
Vsem zmagovalcem iskreno čestitamo, še posebej pa smo veseli za bavarski BMW! Bravo!