Ker sta že standardni različici zelo lepo in dobro opremljeni, so imeli pri Alpini kar nekaj dela z izboljšanjem že tako kvalitetnih avtomobilov. Ročno so bili izdelani športni sedeži, oblečeni v črno usnje, prav tako ne manjka piano črnih vložkov, napisa Edition 50 in podpisa očeta podjetja: Burkarda Bovensiepna. Dodan je tudi poseben logotip “1965-2015” na hrbtiščih sedežev, za piko na i pa v notranjosti najdemo tudi posebne tepihe.
Seveda najpomembnejše spremembe najdemo pod pokrovom močno predelanega 4,4-litrskega V8, ki ima izboljšan pretok zraka; spremembo gostote in temperature. Posodobljenih je bilo še nekaj drugih delov motorja, ki povzročijo, da bosta Alpini po besedah proizvajalca imeli “visoko zmogljivost in dolgo življensko dobo”.
Petica in šestica naziva Edition 50 premoreta 600 konjskih moči in 800 Nm navora, kar je tudi najmočnejša predelava v zgodovini Alpine. Če jih primerjamo s standardnima B5 in B6, je bila moč povečana za 60 konjskih moči in 70 Nm navora. Pri Alpini pravijo, da bodo izdelali 50 limuzin in 50 Gran Coupejev, začetna cena pa se giblje okoli 118.000,00 €.