Cena je približno enaka, kot pri M4, proizvede skoraj toliko moči iz istega twin-turbo 3,0-litrskega BMW motorja. Tudi do stotice pospeši v skoraj istem času, kot M4, zato se verjetno sprašujete, kaj sploh je razlika med njima? Pri Alpini je glavna lastnost predelav v podrobnostih. Ima sicer 410 konjskih moči kar je rahlo manj od 431 konjičkov v M4, vendar prednost pridobi pri navoru (600 Nm v B4 proti 550 Nm v M4).
“Donator” je v tem primeru BMW 435i, 50 razvojnih inženirjev pa se je lotilo modela od glave do pet, od motorja, menjalnika, hladilnega sistema, koles, aerodinamike, izpušnega sistema in vzmetenja. Za podjetje, ki izdela samo 1500 vozil na leto je to izjemna predanost.
Če želite vozilo, ki je tako zmogljivo, kot M4, vendar si želite nekaj, s čemer je lažje živeti, je Alpina B4 Biturbo dobra izbira. Prvi občutek pri vožnji je udobje, primeren pa je tudi za vsakdanjo vožnjo, in tudi B4, kot M4 postane pravi norec, če ga zbudimo iz normalnega stanja.
Vprašanje je, ali sta si Alpina in M4 popolnoma podobna v vožnji? Alpina ima za odtenek bolj čvrst volanski obroč, na splošno gledano je vožnja bolj udobna in prijetna, 8-stopenjski avtomatski menjalnik je tako dober, da ni jasno, zakaj so se pri BMW za M4 odločili za DCT menjalnik. Katerega torej kupiti? Alpina stane skoraj toliko, kot M4, ponuja skoraj identično zmogljivost, odločitev seveda pripada posamezniku, največ je odvisno od tega, ali želite imeti na volanu BMW znak ali nekaj manj poznanega. Seveda vam mora biti všeč tudi oblikovanje Alpine, prednji odbijač in značilna platišča so vseeno nekaj posebnega.