Podjetje iz Aachna se je osredotočilo na povečanje zmogljivosti in nekaj sprememb karoserije. 3,0-litrski šestvaljnik z njihovo pomočjo proizvede 79 konjičkov več, kar pomeni, da ima M4 sedaj skupno moč 510 KM. Nov izpušni sistem, ki še ni dodan na vozilo, bo doprinesel še nekaj konjskih moči več, vendar je trenutno še v fazi razvoja. Uradni podatki še niso izdani, lahko pa pričakujemo, da bo Schnitzerjeva M štirica do stotice potrebovala manj kot 4 sekunde.
Stranke bodo lahko izbirale med paketom vzmetenja, ki vozilo zniža za 25-30 mm spredaj in 10-15 mm zadaj, ter med paketom agresivnejšega dirkalnega prilagodljivega vzmetenja, ki vozilo zniža za 30-40 mm spredaj in 30 mm zadaj. AC Schnitzerjev aerodinamični paket vključuje karbonski prednji podaljšek odbijača, difuzor, stranska ogledala, spojler, itd. Skupaj z aerodinamičnim paketom podjetje ponuja tudi nekaj izvedb platišč do največje velikosti 21-palčnih.
Fotografije iz Essen Motor Show 2014, Foto: Autoevolution
Tudi notranjost je nekoliko spremenjena: aluminijaste pedalke, prostor za ključ, prestavna ročica in digitalni zaslon, ročna zavora in pokrov za iDrive upravljalnik, ne manjkajo pa tudi Schnitzerjeve preproge iz velurja. Cenik trenutno še ni na voljo, lahko pa ga pričakujemo v naslednjih dneh. ACS je torej poskusil nekaj zelo zahtevnega, izboljšati že tako ekstremno dodelano vozilo, jim je uspelo?