Dolgo napovedana in pričakovana serija 3 s prenovljenim obrazom je končno tukaj. Na prvi pogled ne opazite veliko sprememb? Niste edini, spremembe so malenkostne, BMW se je osredotočil predvsem na izboljšanje tehnologije in motornih različic.

Štirideset let in šest generacij kasneje smo se znašli pred prenovljenim vozilom najpopularnejšega bavarskega modela. Beseda najpopularnejši se nanaša na dejstvo, da je eden izmed štirih BMW vozil prav serija 3 Limuzina ali Touring. Prenova s seboj prinaša bolj izostreno obliko, naprednejšo tehnologijo in najsodobnejše motorje. Že lansko poletje smo si lahko ogledali prve “spy” fotografije prototipnih vozil, ki so svoje lastnosti preizkušali na nemških cestah.

Na voljo so štiri bencinske enote in sedem dizelskih, ki razvijejo od 116 do 326 konjskih moči. Pogonske enote je mogoče povezati s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom in 8-stopenjskim menjalnikom Steptronic. Novi BMW serije 3 pa je seveda na voljo tudi s štirikolesnim pogonom xDrive.

Na prvi pogled zunanje spremembe niso zelo očitne. Če pa vozilo pogledamo pobližje ugotovimo, da so spredaj novi odbijači z dodelanimi odprtinami za zrak, ki poudarjajo občutek širine, senzor aktivnega asistenta za uravnavanje hitrosti (ACC) pa je integriran v osrednjo odprtino za zrak. Zadnje luči v LED izvedbi so že v sklopu osnovne opreme, prav tako so na novo zasnovani žarometi in izjemne dnevne LED luči, LED žarometi pa so na voljo kot dodatna oprema. Nekaj manjših vizualnih sprememb je tudi v notranjosti, kjer najdemo predvsem nekaj novih materialov in poudarkov.

Kaj je torej drugačnega pod pokrovom motorja?  Vsi tri-, štiri- in šestvaljni bencinski motorji za modelno serijo BMW serije 3 in štirivaljne dizelske pogonske enote v BMW 316d, BMW 318d in BMW 320d izhajajo iz novo razvite družine motorjev BMW EfficientDynamics. Elementi, kot so na primer izpopolnjeni turbinski polnilniki, dajejo novim štirivaljnim dizelskim motorjem še ostrejšo odzivnost, za vstopno različico pa je na voljo tudi trivaljnik. Premierno se v BMW serije 3 predstavlja štirivaljni bencinski motor v BMW 320i Limuzina/BMW 320i Touring.

Svojo krstno svetovno predstavitev pa proslavljata štirivaljnik v BMW 330i in šestvaljnik v BMW 340i. Kljub vrhunski moči pa dodatne izboljšave niso obšle učinkovitosti motorjev; poraba goriva in vrednosti emisij CO2 so zmanjšane tudi do 11 odstotkov. Novi 320d EfficientDynamics Limuzina razvije 163 konjskih moči, obenem pa so njegove emisije CO2 precej nizke: le 99 g/km.

Pri povezljivosti z vozilom in svetom je največ sprememb narejenih z novim navigacijskim sistemom Professional, ki se sedaj zažene hitreje, hitreje izračuna pot in omogoča bolj realistično 3D grafiko.  Novi BMW serije 3 je prvi model (odvisno od izbrane opreme) v razredu srednje velikih športnih vozil, ki podpira aktualno najhitrejši standard mobilne tehnologije (LTE). Sistem za pomoč pri parkiranju sedaj omogoča tudi samodejno bočno parkiranje, medtem ko samodejni sistem za nadzor razdalje pri parkiranju prav tako samodejno vklopi sprednje parkirne senzorje.

 

PUSTITE KOMENTAR

Please enter your comment!
Prosimo, vnesite svoje ime

*

code