Njegov widebody paket je takrat dobil posebno ime: “Batmobile”, skupaj jih je bilo sicer proizvedenih 939, vendar jih je bilo kar 500 izdelanih z volanom na desni strani. Pod pokrovom motorja se skriva predelan motor, ki je bil izboljšan s pomočjo podjetja Schnitzer Motorsport iz Freilassinga. Iz sebe je izstisnil 200 konjskih moči, kar je več kot dovolj za vozilo, težko 1,165 kilogramov.
Zaradi svoje majhnosti 3.0 CSL do stotice potrebuje le 6,9 sekunde, kar seveda ni zelo impresiven čas za moderne čase, vendar pri takšni legendi konec koncev ni tako pomembna hitrost. Pritegne vas že izgled, ki prepriča marsikaterega ljubitelja starodobnikov.
Morda se bo ljubezen ustavila pri ceni, zanj prodajna hiša namreč zahteva 189.000,00 evrov, kar je več od današnjega BMW i8! Seveda pa zaradi svoje redkosti, Alpininih platišč, strešnega spojlerja in drugih značilnih dodatkov 3.0 CSL ni primere. In vozilo ni le lepo, v podvozju se skriva Bilstein vzmetenje, ročno izdelan izpušni sistem iz nerjavečega jekla in brezhiben 5-stopenjski menjalnik.